Betalen

Veelgestelde vraag voorbeeld

Wanneer je online een bestelling plaatst, kan je betalen met ideal: 

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Hoe kan ik zien dat mijn betaling is gelukt?

 

Het kan gebeuren dat er iets misgaat met de betaling of dat je hierbij een foutmelding te zien krijgt. Hoe weet je nu zeker of de betaling wel of niet goed is doorgekomen? 

 

  • Check jouw rekening om te zien of het bedrag daadwerkelijk is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan lijkt het erop dat de bestelling niet goed is doorgekomen. 

  • Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Ook dan is het goed om eerst jouw rekening te checken omdat het kan zijn dat de bevestigingsmail nog onderweg is.   

 

Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Neem dan contact op met ons zodat we voor je na kunnen kijken of de betaling is gelukt.  

 

 

Mijn kortingscode werkt niet. Wat nu?

We kijken graag met je mee naar de reden hiervan! Ik raad je aan om het volgende eens te proberen: 

  • Plaats de bestelling via een andere browser of wis de huidige browser geschiedenis 
  • Probeer het via een ander apparaat 
  • Log in op je account of plaats de bestelling juist als gast