Wil je je bestelling retourneren?

Volg in dit geval de volgende stappen:


1. Retour aanmelden

Vul het onderstaande formulier in.




2. Retour inpakken

Verpak de artikelen die je wil retourneren in de originele verpakking. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd in ongedragen staat. Heb het artikel al gedragen? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let goed op! Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden in verband met hygiëne. Voldoet u retour niet aan onze retoureisen dan nemen wij contact met u op.


3. Retour inleveren

Breng het pakket naar een afgiftepunt . Retourzendingen gaan per post en zijn op eigen kosten.  


4. Terugbetaling retour

Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort.


Retourneer vragen 

Wat is de retourtermijn?

Bij The Lily Jewels heb je de mogelijkheid om je bestelling te retourneren. Dit kan binnen 14 dagen, na ontvangst van het pakket. Zorg er wel voor dat je de items ongedragen, onbeschadigd retourneert en bewaar het retourbewijs goed, totdat we de retour volledig hebben verwerkt. Daarbij is het goed om te weten dat alle oorbellen niet geretourneerd kunnen worden. 

Oorbellen is ons enige artikel wat niet geretourneerd kan worden in verband met hygiene.

Wat is het retour adres?

Wanneer je iets naar ons wil retourneren, mag je dit versturen naar onderstaand adres: 

The Lily Jewels

De marke 22

7641 BZ Wierden Nederland

 

 

Welk item kan niet geretourneerd worden?

Onze oorbellen kunnen niet geretourneerd worden en dus ook uitgesloten zijn van een terugbetaling.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Het is ook mogelijk om de bestelling via PostNL te retourneren. De meeste bestellingen worden verzonden doormiddel van brievenbuspost. Hiervoor gelden de volgende tarieven van de vervoerder zelf: 

  • Retourneren via PostNL: brievenbuspost vanaf €4,15 en pakketpost vanaf €6,95.  

TIP: Wanneer je online via PostNL een label aanmaakt, scheelt dit en in de kosten en kun je het pakket met het label meteen afgeven bij een PostNL punt! 

Hoe word mijn retourzending verwerkt?

Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen, streven we ernaar om dit binnen 14 dagen te verwerken. Zodra jouw retourzending is uitgepakt en verwerkt, ontvang je een mail van ons. Bewaar het retourbewijs goed totdat de retourzending volledig is verwerkt en je de terugbetaling hebt ontvangen. Wanneer de retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag terug gestord, dit kan een antal dagen duren.

 

 

 

Kunnen sale items geretourneerd worden?

Sale items kan je retourneren.

Ik wil mijn bestelling retourneren maar heb de originele verpakking niet meer.

Mocht je de originele verpakking van het pakket niet meer hebben, mogen de items ook in een andere doos of zak geretourneerd worden. Hierbij is het belangrijk dat de items goed worden verpakt en de retour instructies volgt.

 

Hoe kan ik mijn items retourneren met post nl?

Stap 1: Stop de items die je wilt retourneren in de doos. 


Stap 2: Noteer onderstaand retouradres op je retourzending:

The Lily Jewels

De marke 22

7641BZ Wierden Nederland

Stap 3: Lever de doos in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt.


Stap 4: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft*
*Het is niet verplicht, maar het wordt aangeraden om jouw retourzending met een track en trace code te verzenden. Zo kunnen we jou op de best mogelijke manier helpen, ook wanneer je retourzending zoek raakt. Zonder het retourbewijs wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor een het opstarten van een onderzoek. Wanneer deze ontbreekt is dat dus niet mogelijk.

Garantie en service

Is een item kapot of ben je ontrevreden over een product? Neem dan contact op met onze klantenservice, stuur je ordernummer & een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing. 

The Lily Jewels geeft 6 weken garantie op onze sieraden. 

Overige retourvoorwaarden

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen. 

  • Zowel de kosten als het risico van het verzenden van een retourzending zijn voor eigen rekening. 

  • We nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat worden geretourneerd. Beschadigde en/of gebruikte items zullen worden teruggestuurd en niet als retour worden verwerkt. 

  • Zonder track & trace code kan er geen onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk. 

  • Heb je tijdens het bestellen ook verzendkosten betaald? Als de gehele bestelling wordt geretourneerd, ontvang je de gemaakte verzendkosten niet terug.