Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen.

 

Wat leuk dat je bij ons een bestelling hebt geplaatst! Wij streven ernaar om je pakket zo snel mogelijk te verzenden, daarom is het zo dat wanneer je voor 17.00 uur besteld, de bestelling binnen 1-2 werkdagen wordt verzonden!*  Je ontvangt altijd een mail, met een track & trace code, zodra jouw pakket ons warehouse verlaat. Hieronder geven we meer informatie over de bezorgdienst waar we mee samenwerken: 
 

  • PostNL brievenbuspost: heeft geen bezorging op zondag en maandag 

  • PostNL pakketpost: heeft geen bezorging op zondag 

*Let op: tijdens acties, feestdagen & sale kan de verzending langer duren. 

Moet ik verzendkosten betalen?

Ja, er worden verzend kosten in rekening gebracht. Als u boven de 40 euro besteld zijn deze gratis.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?

Tijdens het bestellen een verkeerd adres opgegeven? Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en geef hierbij het ordernummer & het juiste adres door, zodat zij kunnen kijken of het mogelijk is om het adres te wijzigen. We willen wel benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je jouw bestelling definitief maakt. Het is namelijk niet in alle gevallen mogelijk om jouw adres nog te wijzigen.

Mijn bestelling is niet compleet.

Als je bestelling niet compleet is neem dan contact met ons op wij willen je dan zo snel en goed mogenlijk helpen.

Mijn bestelling is nog niet geleverd. Wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren om het daarom het eerst even aftewachten. Duurt dit erg lang dan kunt u contact op met ons opnemen.